Magyar tőzsde

2009. augusztus 16., vasárnap

Szabadság!

Szeptemberben folytatom ismét a blogírást.
Augusztus első felében Econeteztem és Fotexeztem.
- Eco 55-58 ig. utána
- Fotex 396 és 401-ről -455-456-ig .
Most Rábám van csak 622-ről és Synit vennék 755 körül.
Miért a Rába?
Mert alulteljesítő a BÉT-en.Tisztában vagyok azzal a ténnyel,hogy ez a szektor nem kegyeltje az optimizmusnak, de pont ezért kezdem el gyűjtögetni.
Talán spekiből meghúzhatják. ( vélemény és nem tény ! )
Elviekben 610 körül támasznak, 700 körül ellenállás.
Amennyiben 610 elesik, akkor lejöhet 510-re rést betölteni.
Ha ellenállás fölé megy, akkor akár 970 elérhető a második szakadás helye. ( 50 %-os fibo. )

Synergonról csak annyit:
- fordított fej-vállból tört ki a rv. 750 körüli nyakvonallal.Ennek a visszatesztje várható, ami talán pénteken meg is történt. : ( ( 755-re álltam reggel, de nem kaptam meg )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése